רכבי עבודה 

כל רכב עבודה משמש למטרה מסוימת. אפשר לראות לדוגמה בדרכים הרבה מאד משאיות, סמיטריילרים, מערבלי בטון, מכליות ורכבים כבדים נוספים. לכל אחת מהאופציות האלו של רכבי עבודה יש הנחיות וכללים וזאת לאור משקלם הכבד. המטרה היא שכל אחד מהנהגים ומהחברות המפעילות ציי רכבים, יבצעו את כל הוראות החוק בכל מה שקשור לתפעול היום יומי של הרכבים הללו. כמו לדוגמה העובדה שעליהם לשקול את משקל הרכב והסחורה שבתוכו לפני הנסיעה וזאת כדי שהמשקל הכללי לא יעבור את המשקל המותר. כמו כן יש לתכנן את סוג המשאית לכל ייעוד ועל פי תוואי הדרך המתוכנן, כדי שמשאית גבוהה לא תגיע לכבישים שבהם יש גשרים והיא לא תוכל לעבור, אם המשאית היא גבוהה יותר מהגשר. 

לעומת זאת כאשר מדובר בהובלות יום יומיות במשקלים נמוכים כמו העברה של ציוד במפעל או תוצרת חקלאית, אין צורך במשאית ואפשר לרכוש רכב תפעולי מעולה בסוכנות התבור רכב תפעולי . לאור העובדה שבשנים האחרונות יש ביקוש עצום לרכישה של רכבים תפעוליים, כל לקוח בוחר את הדגם שנראה לו המתאים ביותר לצרכיו. כדאי להתייעץ עם איש המקצוע סהר אוחיון מסוכנות התבור בנושא זה, כיוון שיש לו ידע רב והוא מכיר באופן מעמיק את כל אחד מסוגי הרכבים ואת ההבדלים ביניהם. לעיתים דווקא הפריטים הקטנים הם אלו שיעניקו ערך מוסף בנושא רכבי עבודה למטרות מסוימות ולכן יהיה נכון לבחור בהם. 

הנקודות האקוטיות של רכבי עבודה 

בחירה של רכבי עבודה נובעת מהצורך של השימוש בהם. אם מדובר לדוגמה בבית חולים או במפעל שבהם יש צורך להסיע כמה פעמים ביום עובדים או מבקרים מהכניסה למפעל או לבית החולים ועד המחלקות השונות, המגמה היא לרכוש רכב תפעולי שיש בו את המקסימום של מקומות ישיבה וכך בבת אחת אפשר להעביר כמה נוסעים מקצה לקצה.

העברת סחורות באמצעות רכבים תפעוליים 

לעומת זאת כאשר המטרה היא להעביר סחורות חקלאיות מהשטח כמו תפוחים שנקטפו במטעים, או אשכוליות שנקטפו בפרדס אל בית האריזה, כדאי שיהיה בכל רכב תפעולי ארגז גדול שמסוגל להכיל נפח וגם משקל רב. אחת האופציות המוצלחות לכך היא דגם קלאב קאר 1500  carry all  הפועל בשיטת דיזל. מדובר ברכב תפעולי שהוא סוס עבודה ויש בו גם ארגז גדול, כך שאפשר להעביר בו בכל פעם כמות גדולה של מוצרים ובכך לחסוך את כמות הנסיעות בכל יום. 

העברת סחורות וציוד ממקום למקום 

אם מדובר בסוג של עבודה שאין בה כמויות גדולות במיוחד של ציוד או סחורות להעברה בכל משלוח, אפשר ליהנות מרכישה של רכבי עבודה כמו קלאב קאר 550 carry all   אשר הוא בעל ארגז בינוני ופועל באמצעות בנזין, או לחלופין דגם 500 carry all  שהוא חשמלי. בכל האפשרויות האלו אפשר לרכוש רכב שהוא חדש או לרכוש רכב תפעולי יד שנייה לאחר ביצוע בדיקה מכנית וחשמלית מקיפה. 

מתעניינים? יש לכם שאלות?
צרו איתנו קשר עכשיו!

לחצו לפתיחת קריאת שירות