פרויקט נמל מספנות ישראל

רשות הנמלים נרתמה לתקנה "עומס מורשה של משרד התחבורה "אף היא למניעת עומסי יתר על גבי המשאיות הנעות על הכבישים, והחלה אף היא בשקילת משאיות ומכולות העוזבות את הנמל.
משקל המשאיות נבדק בשער ומאומת לעומת משקל מאושר ברישיון רכב.
מעבר לסיכון הבטיחותי, הדבר היווה פתח ליצירת תחרות בלתי הוגנת בענף ההובלה כי היו גורמים שניצלו את העדר האכיפה להובלה במטען עודף.
שקילת המטענים מהווה אסמכתא לגבי כמות המטען, אי השקילה יכולה להוות פתח לגניבות מאחר ואין שום מסמך המציין מה היתה הכמות המקורית של המטען.
האכיפה כוללת את כל המשאיות המובילות מטענים אל הנמל, בתוך הנמל ומהנמל.
חברת "כרכום" נרתמה  אף היא למשימה, וזכתה בשל יכולותיה הטכנולוגיות להתקנת מספר מאזני גשר לשקילת מטענים בנמל מספנות ישראל .
מאזני הגשר בנמל מספנות ישראל מורכבים משני מודולים  המאפשרים שקילת הסוס וניגרר בנפרד וקבלת משקל כולל לפי הצורך .בצורה זו ניתן לבדוק עומס מורשה לסוס ולנגרר בנפרד בהתאם למוצהר ברישיון הרכב. במידה והמשאית חורגת ממטען מורשה, מתקבלת התראה / חסימה במערכת ומטופלת בהתאם. בנוסף פיתחנו תכנה ייחודית המאפשרת מאפשרת מעקב בזמן אמת אחר הטיפול בסחורות מרגע הגעת האנייה ועד ליציאת המשאיות עם הסחורה משטח הנמל.
התכנה מאפשר הפקת תעודת משלוח המשלבת צילום תכולת החומר במשאית המבטיח שהחומר הנכנס או היוצא מהמפעל הנו החומר הנכון, כדי למנוע טעויות אנוש אפשריות הקורות מפעם לפעם. כמו כן
תעודת משלוח הכוללת תמונה מהווה אסמכתא שהמשאית השקולה הנה אכן  המשאית הנכונה, מהווה בקרה טובה יותר על המשאית הנכנסת והיוצאת מהמפעל. הלקוח מקבל תעודת שקילה מצולמת המונעת ויכוחים אפשריים הקורים מפעם לפעם.
בזמן השקילה, ניתן לעקוב אחר מיקום המשאית במקום הנכון, כלומר שהגלגלים   לא מחוץ למאזניים, עובדה הגורמת לזיוף בשקילה.
לנוחיות הלקוח  מאפשרת התכנה מעקב הלקוח באתר האינטרנט של הנמל מרגע ההזמנה עד קבלת הסחורה.

מתעניינים? יש לכם שאלות?
צרו איתנו קשר עכשיו!

לחצו לפתיחת קריאת שירות